Bestel Vragen
Wat is de gemiddelde levertijd?
Momenteel is de vraag extreem hoog vanwege onze speciale uitverkoop. Daarom leveren wij al onze bestellingen binnen 5-12 dagen.
Dag 1 : Orderverwerking
Dag 2 : Inpakken en etiketteren
Dag 3-12 : Verzending en levering
We begrijpen dat wachten niet altijd leuk is, maar we verzekeren u dat de kwaliteit en de korting het wachten waard zijn. Bedankt voor uw geduld!
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden GRATIS verzending wereldwijd!
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een trackingcode via e-mail. Met deze code kunt u de voortgang van uw bestelling nauwkeurig volgen.
Als u de trackingcode niet hebt ontvangen, controleer dan uw spamfolder. Als deze daar niet is, neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij sturen u de trackingcode zo snel mogelijk.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken om de bestelling af te ronden?
Bij Farah geven we prioriteit aan de veiligheid van onze klanten door uitsluitend samen te werken met SSL-gecertificeerde providers. Dit zorgt voor een probleemloze winkel- en betaalervaring.
U kunt uw aankoop afronden met verschillende online betaalmethoden, zoals iDeal, Bancontact, Amex, Apple/Google Pay, PayPal, Visa, Mastercard en nog veel meer.
Waar kan ik de algemene voorwaarden van het bedrijf lezen?
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en de verwachte levertijd is verstreken.
We streven ernaar om elk pakket op tijd te verzenden en te leveren. Tijdens speciale verkopen en piekperiodes zoals Kerstmis, Vaderdag, Black Friday, etc. verwerken we echter een groot volume aan bestellingen, wat soms tot vertragingen kan leiden.
Om een tijdige levering tijdens de feestdagen te garanderen, raden wij u aan uw bestelling ruim van tevoren te plaatsen.
Is de levertijd verstreken? Neem contact op met onze klantenservice via onderstaand formulier, dan lossen we het direct op.
Ik heb geen e-mail met de orderbevestiging of trackinginformatie ontvangen.
Als u geen van deze e-mails hebt ontvangen, controleer dan uw map met ongewenste e-mail/spam.
Als u het niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier. Wij sturen u de e-mails dan zo snel mogelijk opnieuw.
Op de trackingpagina staat dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb nog niets ontvangen.
Als op de trackingpagina staat dat het pakket is afgeleverd, maar u het nog niet hebt ontvangen, raden wij u aan nog eens 1-2 dagen te wachten. De bezorgservice kan de status van het pakket namelijk soms te vroeg bijwerken.
Als uw pakket na deze periode nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaand formulier.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling binnen 4 uur annuleren. Na deze periode is annuleren niet meer mogelijk, aangezien uw bestelling dan wordt verwerkt. U kunt dan gebruikmaken van uw recht om uw bestelling te retourneren.
Vul het onderstaande formulier in en onze klantenservice reageert binnen 24 uur.